معیار های بازاریابی اینترنتی

دسته بندي : بازاریابی » آموزشهای متفرقه بازاریابی
در این فایل به توضیح مطالب زیر پرداخته شده :
معرفی 1. پیگیری بازدیدها 2. نرخ پرش 3. بازدید از صفحه و میانگین بازدید از صفحه در هر بازدید 4. ردیابی ارجاع دهندگان 5. ردیابی نرخ های تبدیل 6. نرخ بازگشت بازدیدکنندگان 7. CLV (ارزش طول عمر مشتری) 8.تعریف و کاربرد CPA، CPL و ROI

دسته بندی: بازاریابی » آموزشهای متفرقه بازاریابی

تعداد مشاهده: 2391 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:134 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل به صورت PDF میباشد

  • محتوای فایل دانلودی:
    PDF